x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
اسرائیل
بر هم کنش الگوی توسعه ملّی و دیپلماسی گفتمانی رسانه های ژاپن پیرامون جنگ اسرائیل و حماس(2024-2023)
پژوهش حاضر در صدد تحلیل گفتمانی رسانه های جریان اصلی ژاپن پیرامون جنگ اسرائیل و حماس به نمایندگی از ملّت فلسطین (در بازه زمانی سال های 2023و 2024) با تمرکز بر چهار رسانه؛ NHK، سانکی، ماینچی شیمبون و گروه رسانه ای نیکی از منظر نقش و برهم کنش الگوی توسعه ملی ژاپن در طراحی رویکرد و پیام های ارتباطات بین المللی این کشور است.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما