پتروشیمی
رئیس اتحادیه صنایع پایین‌دست پتروشیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق برندسازی، بیان کرد: متأسفانه ایران باوجود ظرفیت‌های بالا در تولید محصولات مختلف، در حوزه برندسازی صادراتی و معرفی محصولات خود با نام‌ونشان مشخص در بازارهای جهانی، عملکرد موفقی نداشته است.
مرکز پژوهش های اتاق ایران گزارشی از بررسی عدم النفع کشور از محدودیت عرضه گاز طبیعی به صنعت پتروشیمی منتشر کرده است.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir