x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
مهدی صفری
مولفه‌های «سیاست خارجی واقعی»
ایجاد تعاملات اقتصادی قدرتمند نیازمند نقش فعال همه‌ی وزارت‌خانه‌ها در عرصه سیاست خارجی است/ سیاست خارجی فعال یعنی استفاده از همه فرصت‌های روابط خارجی نه محدود شدن به مذاکره با چند کشور/ یک کار مهم دولت، تشخیص اولویت در امور مختلف و به ویژه کارهای اقتصادی است/ میزان صادرات کشور در سال گذشته، 34 میلیارد دلار بوده که نسبت به هشت سال پیش دچار ریزش شده است؛ مگر نگفتید با مذاکره مسائل را حل خواهیم کرد؟!/ بازارچه‌های مرزی باید به سکوهای صادراتی کشور تبدیل شوند
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما