اندیشکده حرف پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف اولین رویداد از سلسله رویدادهای "برندسازی ملی" را برگزار میکند.
پادکست فارسی وی (ویکست) توسط احسان مهدینژاد نویسنده حوزه برند روایت میشه.
چطور این غول صنعتی ایرانی توانسته در سطح جهانی بدرخشد؟
آدیداس به مناسبت پنجاهمین سالگرد همکاری خود با تیم ملی فوتبال آرژانتین از کیت جدیدی رونمایی کرد.
برندسازی یکی از عوامل کلیدی در موفقیت هر کسبوکار است. این موضوع شامل ایجاد یک هویت منحصربهفرد و قابل شناسایی برای کسبوکار یا محصول است که بتواند با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کند و در ذهن آنها باقی بماند. در این میان، برندسازی رویدادها نقش مهمی در ایجاد تجربههای ماندگار برای مخاطبان و افزایش ارزش برند ایفا میکند.
نماد M که روی لباس ورزشکاران جهانی میبینید، یک نماد تولید ایرانی است. نماد M در شرکت مجید برگرفته از کلمه Merooj به معنی مورچه در زبان لری است.
آنا یک حرفه ای پرشور در برندسازی کشور و مکان است. سفر او با یک دوره کارآموزی در دفتر مشاور بلوم مادرید آغاز شد و از آن زمان او تجربه زیادی در کار در این زمینه به دست آورد. آنا که در پراگ به دنیا آمده و در چهار کشور مختلف تحصیل کرده یا کار کرده است، چشم انداز منحصر به فردی را به ارمغان می آورد که بر اساس تجربیات بین المللی و بینش های فرهنگی متنوع او شکل گرفته است. این یک لحظه کامل برای او برای بازگشت به مشاور بلوم پس از شروع حرفه ای در Nation and Place Branding است.
یک هیات تجاری و فناوری با حمایت سازمان توسعه همکاریهای علمی و فناورانه بینالمللی، معاونت علمی ریاست جمهوری توسط کارگزاری صادراتی سپنتا سلامت آیریک به کشور ارمنستان اعزام می شود.
پایگاه صادراتی ایران در سنپترزبورگ روسیه، با حمایت سازمان توسعه همکاریهای علمی و فناورانه بینالمللی با هدف آشنایی بیشتر شرکتهای دانشبنیان با کسب و کار در روسیه و نحوه ورود به بازار بزرگ مصرفی این کشور، در نظر دارد دوره ” کسب و کار و تجارت با روسیه” را با همکاری دانشگاه پلی تکنیک سن پترزبورگ برگزار نماید.
لوکزامبورگ 365000 یورو برای ارتقای رویدادهای ورزشی سرمایه گذاری می کند
ما محرک های اصلی برندسازی ملت یعنی روانشناسی، منابع شهرت و حکومت را از دیدگاه صاحبان کسب و کار مقایسه کردیم و به دیدگاه جدید و جالبی در مورد کویت رسیدیم
رواندا در کنار کمپین های متعدد برای تبلیغ برند ملی خود، به ورزش به عنوان وسیله ای برای تبلیغ روی آورده است. این کشور پس از همکاری با تیم های معروف ورزشی برای تبلیغات مقاصد گردشگری خود تصمیم به میزبانی مسابقات بزرگ بین المللی گرفته است.