گردشگری مذهبی
گردشگری مذهبی به‌عنوان یکی از شاخه‌های مهم گردشگری فرهنگی، ظرفیت بالایی برای تقویت برند ملی کشورها دارد. ایران به‌واسطه قدمت تاریخی، تنوع فرهنگی و مذهبی، و وجود مکان‌های مقدس متعلق به ادیان مختلف، پتانسیل برجسته‌ای در جذب گردشگران مذهبی دارد. در این مقاله، نقش و تأثیر توسعه گردشگری مذهبی شامل اسلام، مسیحیت، یهودیت، زرتشتی‌گری و سایر ادیان در ارتقاء تصویر بین‌المللی ایران و تقویت برند ملی بررسی می‌شود. همچنین، چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این حوزه تحلیل و پیشنهادهایی برای سیاست‌گذاران ارائه شده است.
در پانزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو در خصوص نقش گردشگری مذهبی در برندسازی ملی ایران گفت و گو شد.
برندسازی ملی صورتی از هشیاری ملی است که در قرن بیست و یکم به شکل جدی به آن پرداخته شده است. آفرینش و ارتباطات هویت ملی با استفاده از ابزار و تکنیک‌ها به‌خصوص استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بسیار توانمند صورت پذیرد.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir