x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیتهای نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
سازه انگاری؛ جایگاهیابی؛ موضعیابی؛ برندیابی ملی؛ رقابت پذیری؛ بازاریابی سیاسی
تکوین سازه انگارانه جایگاه یابی برندهای ملی و نسبت آن با رقابت پذیری اقتصادی
موقعیت یک کشور در اقتصاد سیاسی جهانی برآیند رقابتپذیری اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آن است. دارا بودن ظرفیت قدرت نرم و جذابیت کشور برای اقناع و همراه سازی دیگران با خود در ارتقای موقعیت آن در سلسلهمراتب قدرت و ثروت جهانی اهمیت روزافزونی یافته است.
1