x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
تأثیر فضای مجازی بر زبان فارسی در افغانستان
اردیبهشت 1404
برندسازی ملی سلامت نیازمند اعتمادسازی، ارتباطات دوسویه و تمرکز بر تجربه بیمار است
اردیبهشت 1404
برندسازی باکیفیت و سازماندهی داخلی آغاز میشود، نه تبلیغات صرف
اردیبهشت 1404
فقدان راهبرد و نگاه زنجیرهای، مانع اصلی برندسازی صادراتی ایران است
فروردین 1404
ویدئو: برندسازی ملی ایران از رهگذر تولید ملی - 2
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
رواندا
ورزش به عنصر مرکزی برندسازی ملی رواندا تبدیل می شود
رواندا در کنار کمپین های متعدد برای تبلیغ برند ملی خود، به ورزش به عنوان وسیله ای برای تبلیغ روی آورده است. این کشور پس از همکاری با تیم های معروف ورزشی برای تبلیغات مقاصد گردشگری خود تصمیم به میزبانی مسابقات بزرگ بین المللی گرفته است.
1