برند
معیارهای برندسازی مکانی موفق، متعدد و فراتر از ایجاد لوگو و شعار هستند
بر اساس گزارش City Nation Place و Bloom Consulting، برندسازی مکان می تواند به کشورها و شهرها کمک کند تا میلیاردها دلار سرمایه جذب کنند.
آنا یک حرفه ای پرشور در برندسازی کشور و مکان است. سفر او با یک دوره کارآموزی در دفتر مشاور بلوم مادرید آغاز شد و از آن زمان او تجربه زیادی در کار در این زمینه به دست آورد. آنا که در پراگ به دنیا آمده و در چهار کشور مختلف تحصیل کرده یا کار کرده است، چشم انداز منحصر به فردی را به ارمغان می آورد که بر اساس تجربیات بین المللی و بینش های فرهنگی متنوع او شکل گرفته است. این یک لحظه کامل برای او برای بازگشت به مشاور بلوم پس از شروع حرفه ای در Nation and Place Branding است.
این واژه نامه عبارات مهم حوزه کسب و کار استارت آپی در زمینه های طراحی، برنامه ریزی، راه اندازی و مدیریت را بیان می دارد.
یک هیات تجاری و فناوری با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، معاونت علمی ریاست جمهوری توسط کارگزاری صادراتی سپنتا سلامت آیریک به کشور ارمنستان اعزام می شود.
پایگاه صادراتی ایران در سن‌پترزبورگ روسیه، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی با هدف آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان با کسب و کار در روسیه و نحوه ورود به بازار بزرگ مصرفی این کشور، در نظر دارد دوره ” کسب و کار و تجارت با روسیه” را با همکاری دانشگاه پلی تکنیک سن پترزبورگ برگزار نماید.
برندگذاري کشورها، فرآيندي است که از زمان ايجاد کشورها و تغييرات بين‌المللي ايجاد شده و رويدادهاي فرهنگي و تاريخي در مقاطع مختلف زماني، قادر است شهرت و موقعيت کشور را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
نماهنگ توانمندی های میراث فرهنگی و صنایع دستی ایران در حاشیه مجمع دیپلماسی برند رونمایی شد.
یکی از مسائل اساسی ما در زمینه توریسم این است که به رغم وجود ظرفیت‌های فراوان در زمینه‌های مختلف گردشگری، چرا هنوز از جایگاه بایسته برخوردار نیستیم؟ یک پاسخ به این سوال را می‌توان از منظر برندسازی و بازاریابی بررسی کرد. در واقع می‌توان گفت که ورود ما به عرصه گردشگری همراه با یکسری اصول مورد توافق تمامی ذی‌نفعان عرصه‌های سیاستگزاری، اقتصادی، فرهنگی و مدیریت زیرساخت‌ها نبوده و نیست و اقدامات مقطعی و موردی در خلاء یک عزم جدی بر ورود به این بازار عظیم نتوانسته اثربخشی لازم را داشته باشد.
امروزه برندیابی شهری در ساختارهای فضایی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرها برای ایجاد توسعه پایدار، اهمیت زیادی دارد، اما این امر به دلایل مختلفی، کمتر مورد استفاده قرار گرفته‌ است.
تصویر مقصد از جمله عوامل مهم مؤثر بر رفتار گردشگر و انتخاب مقصد است. پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران با استفاده از تکنیک دلفی فازی انجام شده است.
صنعت گردشگری به‌سرعت در حال تطبیق خود با شرایط جدید و رشد تکنولوژی‌های آنلاین و هوشمند است. از آنجا که محتوای تولیدشده توسط کاربران (گردشگران) داده‌های درخوری دربارۀ تصویر مقصد نزد گردشگران ارائه می‌هد، هدف پژوهش حاضر بررسی وضعیت تصویر مقصد ایران در رسانۀ اجتماعی اختصاصی گردشگری TripAdvisor بود.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir