"برند ملی" اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالشها و فرصتهای ارتقاء تصویر ایران میباشد.
کِیث دینی(Keith Dinnie)، نویسنده و محقق در زمینه برند و برند ملی، در کتاب «برندسازی ملی، مفاهیم، موضوعات و اجرا»، میگوید پیش از آنکه به اعمال مفهوم برند، روی کشور ها بپردازیم، باید به تعریف و تشریح خودِ برند رسید.
برندسـازی ملـی ایـران بـا چالشهـای پیچیـده ای در زمینه هـای مختلـف مواجـه اسـت کـه نیازمنـد ایجـاد گفتمـان
یکپارچـه و راهبردهـای هماهنـگ اسـت.
جای صد حیف دارد که ما در اقتصاد جهانی، بهواسطهی نداشتن نام و نشان تجاری و خلق محصولات برندساز، از قافله باز بمانیم. برای نمونه، در صنعت فرش، بازی را به چین و آسیای شرقی ببازیم که در مقابلِ هنر فاخر فرش ایرانی، هیچ حرفی برای گفتن ندارند و تنها به امکان برندسازی درست و شناخت بازار امروز مجهزند و با همین ترفند بازی را میبرند.
پروژه درآمدی بر تحول در گردشگری با رویکرد اسلامی-ایرانی از اندیشکده پیشرفت گردشگری ایران در تاریخ 30 بهمن 1402 در پنل سیاستگذاری فرهنگی توسط خانم پگاه یاوری فر ارائه شد.
هدف از برندسازی مکان، ایجاد تصویری مثبت و ماندگار در ذهن مخاطبان است تا آن مکان را از رقبا متمایز کرده و به یک مقصد جذاب تبدیل کند.
آموزش هایی برای انتخاب نام و خلق یک برند حرفه ای
سپهر خدابنده: من برندم هستم با تکيه بر بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي به بيان راهکارهايي ميپردازيم که ما را در رسيدن به اين هدف ياري مي کند.
پادکست فارسی وی (ویکست) توسط احسان مهدینژاد نویسنده حوزه برند روایت میشه.
در این کانال کست باکس داستان مسیر پرفراز و نشیب موفقیت و شکستهای برندهای مطرح دنیارو هر دو هفته یکبار روزهای جمعه روایت می شود.
اولین پادکست تخصصی در حوزهی برندینگ، برندسازی و دیجیتال برندینگ
در این پادکست ما دربارهی موضوعات مختلف مثل دیجیتال برندینگ، دیجیتال مارکتینگ،
استراتژی برند، تحقیقات برند و... صحبت میکنیم؛ علاوه بر اون از صاحبین کسبوکار دعوت
میکنیم تا حرفها و چالشهارو بشنویم و دربارشون گفتوگو کنیم. می پرسید چرا؟
چون
« دانش باید به اشتراک گذاشته بشه »
Stef Hoffer یوتیوبر گردشگری به معرفی مکان های جذاب و دیدنی ایران پرداخته است.