برند
کشورها در واقع نام‌هایی هستند که از قدرت یک برند برخوردارند؛ چرا که به محض شنیدن نام یک کشور تداعیاتی در ذهن متبادر می‌شودکه شامل محیط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... در آن کشور است و این تداعیات بر تصمیم‌گیری‌های مرتبط با آن کشور تأثیر می‌گذارد. این اثر، قدرت برند ملی است.
با توجه به رشد اقتصادی و افزایش درآمد مردم در دنیا، درخواست برای محصولات کشاورزی نیز زیادتر شده است. به همین دلیل تقاضا برای تنوع بیشتری از محصولات و محصولات با کیفیت بالاتر افزایش یافته است.
در بازار به شدت رقابتی جهان کنونی، یکی از مهمترین دارایی های هر کشوری برند ملی است که میتواند کشور را در جذب سرمایه گذاری، توسعه ی صادرات و همچنین جذب گردشگر کمک کند، از این رو دولتها، تاجرین و کسب و کارها می بایست مراحلی را طی نمایند تا مطئمن شوند که برند ملی کشورشان به صورت راهبردی مناسب است.
https://fidibo.com/book/165622-%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86
کریستینا بانوی روسی است که در تهران زندگی می‌کند. او قوانین مربوط به حجاب را رعایت می‌کند و زندگی‌ای همراه با عشق با همسر ایرانی خود دارد.
علم روسیه به طور سنتی به سمت رویکردهای غربی و مکاتب علمی غربی گرایش داشته است، در حالی که کشورهای جنوب جهانی به عنوان حاشیه علم جهان معرفی می‌شدند. در شرایط جدید، همکاری علمی روسیه تابع منطق سیاست خارجی‌ با کاهش ارتباطات علمی با جهان غرب همراه است و مشخصه آن چرخش به سمت کشورهای دوست است.
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
کتابچه های ایران باشکوه محتوای تعاملی هستند که قابلیت دانلود و تماشای آنلاین و آفلاین را دارا می‌باشند.
در سال‌های اخیر شاهد رواج استفاده‌ی برخی از مقصدهای گردشگری از برندها برای توصیف خود هستیم؛به‌طوری‌که،برندسازی ملی گردشگری/مقصد به یکی از مهم‌ترین کانون‌های توجه مطالعات بازاریابی گردشگری تبدیل شده است.ازسوی دیگر، توسعه‌ی گردشگری بیش از عوامل زمینه‌ای،در گرو سیاست‌گذاری است که به نوعی بر عزم دولت‌ها برای توسعه‌ی آن دلالت دارد و در اسناد،قوانین و نظارت بر اجرای صحیح آن‌ها منعکس می‌شود.
بررسی برند ملی یکی از نکات مهم در حوزه کسب و کار است که اخیرا در تحقیقات، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. اما متاسفانه پژوهش‌های کمی برای شناسایی عوامل تشکیل دهنده برند ملی در ایران انجام شده است.
بررسی عوامل مؤثر بر ارزش برند ملی از اهمیت بالایی در مباحث اقتصادی و بازرگانی بین­الملل برخوردار است.
ارتقای برند ملی با افزایش اعتبار بین المللی و ایجاد مزیت رقابتی موجب افزایش نفوذ سیاسی، تحقق اهداف صادراتی، جذب سرمایه های خارجی و توسعه صنعت گردشگری می گردد. بنابراین، بررسی تعیین کننده های آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir