x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
بازی‌های ویدیویی
کارکرد دیپلماسی فرهنگی و رسانه‌ای در ارائه تصویر مطلوب از کشور با محوریت بازی‌های ویدیویی ایرانی
با توجه به جایگاه بازی‌های ویدیویی به‌مثابه رسانه‌ای رو‌به‌رشد و تأثیرپذیری عمیق‌ و واقع‌گرایانۀ بازیکنان، این رسانه بستر مناسبی برای معرفی فرهنگ و نشان دادن تصویر کشورهاست و می‌تواند در جهت تأثیر بر افکار عمومی که هدف اصلی دیپلماسی فرهنگی است، مورد استفاده قرار گیرد.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما