x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
ویدئو: روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی
اردیبهشت 1404
نقش خیام نیشابوری در برندسازی ملی و دیپلماسی فرهنگی ایران
اردیبهشت 1404
انتشار کتاب «برند سازی ملی در اروپا؛ به صورت تئوری و عملی»
اردیبهشت 1404
قدرت نرم و برندسازی ملی قطر
اردیبهشت 1404
تأثیر موزه‌های ایران بر برند ملی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
ارزآوری
مشتقات ارزی، الزامات و کارکردهای آن در اقتصاد ایران (با تاکید بر تسهیلات ارزی اعطایی به بنگاه های اقتصادی)
نرخ ارز یکی از مؤلفه­ های مهم در اقتصاد ایران است که جهش ­های آن در مقاطع تاریخی مختلف، ضمن ایجاد تکانه­ های شدید در سایر متغیرهای اقتصادی، اغلب هزینه­ های گزافی برای فعالان بازار به بار آورده است. هدف از این گزارش، پرورش این ایده است که استفاده از ابزار مشتقه ارزی و روش­های نوین کنترل ریسک می­تواند تا حد زیادی از وقوع اتفاقاتی مشابه با آن­چه در مورد نکول تسهیلات­ گیرندگان ارزی در سنوات گذشته شاهد بودیم، جلوگیری نماید.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما