x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
پخش مجموعه تلویزیونی چهار قسمتی نقوش ایرانی از شبکه سراسری فرهنگ روسیه
این مستند چهار قسمتی طی ماههای اردیبهشت و خرداد 1403 در چهار قسمت 26 دقیقهای در دو نوبت از شبکه فرهنگ روسیه پخش شد.
نسخه چاپی
1403/07/29 - 16:08
تاریخ و ساعت خبر:
150
کد خبر:
برند ملی
- این برنامه در قالب کلان برنامه #از_ایران_بگو در آذرماه سال 1402 ضبط شده است
برای مشاهده چهار قسمت اینجا کلیک کنید.
لینک کوتاه:
http://irbrand.ir/150
بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روسیه
,
دیپلماسی فرهنگی
پر بازدیدترین ها
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 917
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 777
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 735
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک ماکسیم
1403/08/07 - 13:34 _ تعداد بازدید: 635
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
بیشتر بدانیم
تازه های سایت
خرداد 1404
انتشار کتاب «برندسازی ملی و سیاست بینالملل»
خرداد 1404
ویدئو: جایگاه استان خوزستان در برندسازی ملی ایران
اردیبهشت 1404
ویدئو: روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی
اردیبهشت 1404
نقش خیام نیشابوری در برندسازی ملی و دیپلماسی فرهنگی ایران
اردیبهشت 1404
انتشار کتاب «برند سازی ملی در اروپا؛ به صورت تئوری و عملی»
اردیبهشت 1404
قدرت نرم و برندسازی ملی قطر
اردیبهشت 1404
تأثیر موزههای ایران بر برند ملی
اردیبهشت 1404
تاثیر کهن الگوهای شاهنامه بر برند ملی ایران
اردیبهشت 1404
تأثیر توسعه گردشگری مذهبی (کلیه ادیان) بر برند ملی ایران
اردیبهشت 1404
جایگاه ایرانیان خارج از کشور در برندسازی ملی ایران
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات