در شانزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به زادروز حکیم ابوالقاسم فردوسی در خصوص نقش شاهنامه در برندسازی ملی ایران با حضور محمود افراخته، مدیر فرهنگی و هنرگردان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 تهران گفت و گو شد.
برند ملی - «برند ملی» اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالشها و فرصتهای ارتقاء تصویر ایران است.
عنوان قسمت شانزدهم:
🔹 شاهنامه و برندسازی ملی ایران
🎙️مهمان:
🔻 جناب آقای محمود افراخته
🔸 مدیر فرهنگی و هنرگردان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳
🗓️ تاریخ پخش: 23 اردیبهشت 1404
⏰ ساعت پخش: 10 تا 11 صبح
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
📌
کانالهای ارتباط با برنامه:
🔸سامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵
🔹 صفحۀ رادیو گفتگو در بستر ایرانصدا
🔸 کانال اختصاصی «گفتگوهای برند ملی» در پیامرسان «بله» با
شناسۀ IRnationbrand
🔹 وب سایت irbrand.ir
ویدئوی برنامه شانزدهم را از اینجا مشاهده کنید: