بحرانهای غیرقابلپیشبینی و کنترل در سطوح مختلف کسبوکارها، موجب اهمیت مفهوم بازآفرینی برند شده است که میتواند به بازسازی برندها در هر موضوع، مکان و زمانی در هر سطحی از فعالیت کمک کند.
برای ساماندهی گردشگری سلامت در ایران، باید یک بانک اطلاعاتی مناسب از بیمارستان های دولتی و خصوصی، پزشکان، خدمات و زیرساخت ها به زبان های بین المللی و محلی در فضای مجازی شکل بگیرد تا بیماران بتوانند از طریق پلتفرم های مختلف مجازی سوابق پزشکی خود را ثبت کرده و با تشکیل پرونده، از طریق شرکت ها و واسطه های معتبر مراحل مختلف درمانی خود را بدون دغدغه در مدت سفر بگذرانند.