در گزارش «بسته سیاستهای توصیهای حکمرانی پیشرفت دولت چهاردهم» که به همت چند تن از پژوهشگران توسعه ملی تدوین شده، مجموعه توصیههای منطبق بر حکمرانی پیشرفت به دولت چهاردهم ارائه شده است.
مرکز پژوهش های اتاق ایران گزارشی از دیپلماسی اقتصادی عربستان سعودی منتشر کرده است.
مرکز پژوهش های اتاق ایران گزارشی از سیاست تجاری امارات متحده عربی منتشر کرده است.
مرکز پژوهش های اتاق ایران گزارشی از شرایط ژئوپلیتیک ایران و تاثیر آن بر بخش خصوصی منتشر کرده است.
گزارش «اولویت های همکاری اقتصادی-تجاری با چین» به درخواست معاونت اقتصادی اتاق تهیه (27/10/1394 لغایت 30/7/1394) گردید که مبتنی بر چهار بخش می باشد.
دیپلماسی عمومی شیعی جمهوری اسلامی به عنوان بخشی مهم از دیپلماسی عمومی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دارای زمینههایی است که بر اساس این زمینهها، ظرفیتها و محدودیتهای میدان عملیاتی دیپلماسی عمومی شیعی جمهوری اسلامی ایران پدید آمده است.
https://t.me/nationbranding
کتاب «الگوی راهبردی برندسازی ملی ایران» تألیف دکتر ابوالفضل وَلَوی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.
تصوير برند یک ملت، يک موضوع مهم در دنياي پر چالش امروز مي باشد. جهاني سازي يعني کشورها براي جذب سرمايه گذاران، توريست ها، ایجاد تصویر مطلوب از کالاهای صادراتی ، رسانه ها، ايجاد اعتماد و غیره در رقابت تنگاتنگ مي باشند. از این رو براي کشورها و شهرها کاملاٌ ضروريست تا بدانند توسط مردم ساير مکان هاي ديگر چگونه ديده مي شوند و اينکه چگونه بايد دستاوردها، محصولات، خدمات و غیره خود را در تصوير برندشان منعکس کنند؛
هدف از پژوهش حاضر شناسایی مولفه های مدل تعالی برند ملی فوتبال ایران است.
هدف این پژوهش، شناسایی عوامل موثر بر برندسازی ملی در حوزه نخبگان و استعدادهای برتر و رتبهبندی آنان مبتنی بر مطالعه ای توصیفی اکتشافی و با رویکردی توسعه ای- کاربردی است.
برند مجموعه ای از ادراکات ذهنی نسبت به چیزی است که در طول زمان شکل می گیرد. یکی از قلمروهای برند، حیطه کشورها و ملت هاست بطوریکه تاکنون بیش از 50 کشور فعالیت هایی را بر روی برندشان متمرکز کرده اند تا جایگاه مطلوب برند ملی شان را در اذهان ایجاد کنند.