برندسازی
هدف از برندسازی مکان، ایجاد تصویری مثبت و ماندگار در ذهن مخاطبان است تا آن مکان را از رقبا متمایز کرده و به یک مقصد جذاب تبدیل کند.
پادکست فارسی وی (وی‌کست) توسط احسان مهدی‌نژاد نویسنده حوزه برند روایت میشه.
چطور این غول صنعتی ایرانی توانسته در سطح جهانی بدرخشد؟
آدیداس به مناسبت پنجاهمین سالگرد همکاری خود با تیم ملی فوتبال آرژانتین از کیت جدیدی رونمایی کرد.
همان طور که سازمان ها و محصولات به برندسازی و خلق هویت نیاز دارند؛ کشورها نیز با بهره گیری از اصول برندسازی مکان توانسته اند هویت و تصویری ایده آل و البته واقعی از خود جهت بهبود ارتباطات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی با دیگر کشورها و همین طور رونق صنعت گردش گری ایجاد کنند.
برندسازی یکی از عوامل کلیدی در موفقیت هر کسب‌وکار است. این موضوع شامل ایجاد یک هویت منحصربه‌فرد و قابل شناسایی برای کسب‌وکار یا محصول است که بتواند با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کند و در ذهن آنها باقی بماند. در این میان، برندسازی رویدادها نقش مهمی در ایجاد تجربه‌های ماندگار برای مخاطبان و افزایش ارزش برند ایفا می‌کند.
نماد M که روی لباس ورزشکاران جهانی می‌بینید، یک نماد تولید ایرانی است. نماد M در شرکت مجید برگرفته از کلمه Merooj به معنی مورچه در زبان لری است.
معیارهای برندسازی مکانی موفق، متعدد و فراتر از ایجاد لوگو و شعار هستند
بر اساس گزارش City Nation Place و Bloom Consulting، برندسازی مکان می تواند به کشورها و شهرها کمک کند تا میلیاردها دلار سرمایه جذب کنند.
آنا یک حرفه ای پرشور در برندسازی کشور و مکان است. سفر او با یک دوره کارآموزی در دفتر مشاور بلوم مادرید آغاز شد و از آن زمان او تجربه زیادی در کار در این زمینه به دست آورد. آنا که در پراگ به دنیا آمده و در چهار کشور مختلف تحصیل کرده یا کار کرده است، چشم انداز منحصر به فردی را به ارمغان می آورد که بر اساس تجربیات بین المللی و بینش های فرهنگی متنوع او شکل گرفته است. این یک لحظه کامل برای او برای بازگشت به مشاور بلوم پس از شروع حرفه ای در Nation and Place Branding است.
یک هیات تجاری و فناوری با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، معاونت علمی ریاست جمهوری توسط کارگزاری صادراتی سپنتا سلامت آیریک به کشور ارمنستان اعزام می شود.
پایگاه صادراتی ایران در سن‌پترزبورگ روسیه، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی با هدف آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان با کسب و کار در روسیه و نحوه ورود به بازار بزرگ مصرفی این کشور، در نظر دارد دوره ” کسب و کار و تجارت با روسیه” را با همکاری دانشگاه پلی تکنیک سن پترزبورگ برگزار نماید.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir