در سومین برنامه تخصصی برندملی در رادیو سراسری گفت و گو تصویر ایران در سینمای ایران بررسی می شود.
|بهمن 1403
در دومین برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفتوگو دلایل اعلام عدم حضور ایران در این رویداد جهانی بررسی می شود.
|بهمن 1403
در اولین قسمت این برنامه که سه شنبه 9 بهمن با موضوع آشنایی با مفهوم برندسازی ملی و جایگاه آن در نظام حکمرانی و با حضور جناب آقای دکتر محمدرضا رستمی، معاون سابق وزیر ورزش و جوانان و مشاور عالی برندسازی و راهبری سازمان، به عنوان مهمان ویژه اجرا شد. همچنین جناب آقای دکتر جعفر شمسی در مصاحبهای به ابعاد برندسازی ملی و چالشهای برندسازی ملی در ایران پرداختند.
|بهمن 1403
"برند ملی" اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالشها و فرصتهای ارتقاء تصویر ایران میباشد.
|بهمن 1403
سـخنرانی پیـش رو، ارائـۀ نتایـج پژوهشـی پژوهشی از دکتر نعیم شرافت بـا عنـوان طراحـی مؤلفه هـای فرهنگـی اجتماعــی تقویــت برنــد جمهــوری اسلامی ایــران در کشــور عــراق اســت.
|دی 1403
برندسـازی ملـی ایـران بـا چالشهـای پیچیـده ای در زمینه هـای مختلـف مواجـه اسـت کـه نیازمنـد ایجـاد گفتمـان
یکپارچـه و راهبردهـای هماهنـگ اسـت.
|دی 1403
تجربه منوچهر متکی در مدیریت سیاست خارجی ایران و تحلیل وی از ظرفیت ها و فرصت ها این نشست را به محلی برای تبادل دیدگاه ها و شکل گیری نگاه راهبردی به برندسازی ملی ایران تبدیل کرد.
|مهر 1403
مجمع جهانی دیپلماسی برند 23 مرداد ماه در محل مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
|مرداد 1403
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
|اسفند 1403