برنامه راديويي"برند ملي"
"برند ملي" اولين برنامه راديويي در قالب گفتگوهاي تخصصي با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازي است که هدف آن ارتقاء آگاهي عمومي و بررسي چالشها و فرصتهاي ارتقاء تصوير ايران ميباشد.
اين برنامه هر هفته سهشنبه از ساعت 11 تا 12 به بررسي موضوعات مرتبط با برندسازي ملي ايران در راديو گفتگو خواهد پرداخت.
در سومین برنامه تخصصی برندملی در رادیو سراسری گفت و گو تصویر ایران در سینمای ایران بررسی می شود.
|بهمن 1403
عضو کمیته دیپلماسی فرهنگی مجلس گفت: خودمان به دست خودمان تصمیمی گرفتیم که از حضور در یک رویداد چند وجهی بینالمللی که فرصت بسیار خوب برای ارائه یک تصویر درست از کشور بود، انصراف دادیم و این حاصل بیتدبیری و تنبلی مسئولان است.
|بهمن 1403
در دومین برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفتوگو دلایل اعلام عدم حضور ایران در این رویداد جهانی بررسی می شود.
|بهمن 1403
در دومین برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفتوگو دلایل اعلام عدم حضور ایران در این رویداد جهانی بررسی می شود.
|بهمن 1403
پیشکسوت حوزه برندسازی ملی و شهری در ایران در رادیو گفتوگو تصریح کرد: باید اعتماد بین مردم و حاکمیت را ارتقا داد تا کشور قدرتمند شده و قدرتمند باقی بماند و این مقدمه ورود به برندسازی است.
|بهمن 1403
در اولین قسمت این برنامه که سه شنبه 9 بهمن با موضوع آشنایی با مفهوم برندسازی ملی و جایگاه آن در نظام حکمرانی و با حضور جناب آقای دکتر محمدرضا رستمی، معاون سابق وزیر ورزش و جوانان و مشاور عالی برندسازی و راهبری سازمان، به عنوان مهمان ویژه اجرا شد. همچنین جناب آقای دکتر جعفر شمسی در مصاحبهای به ابعاد برندسازی ملی و چالشهای برندسازی ملی در ایران پرداختند.
|بهمن 1403
"برند ملی" اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالشها و فرصتهای ارتقاء تصویر ایران میباشد.
|بهمن 1403