برنامه راديويي"برند ملي"
"برند ملي" اولين برنامه راديويي در قالب گفتگوهاي تخصصي با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه برندسازي است که هدف آن ارتقاء آگاهي عمومي و بررسي چالش‌ها و فرصت‌هاي ارتقاء تصوير ايران مي‌باشد. اين برنامه‌ هر هفته سه‌شنبه از ساعت 11 تا 12 به بررسي موضوعات مرتبط با برندسازي ملي ايران در راديو گفتگو خواهد پرداخت.
فرمانده قرارگاه قدس در عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: خوزستان نیازی به نگاه ترحم‌آمیز ندارد؛ این استان یک فرصت ملی است نه یک‌بار روی دوش کشور. کافی است از شعار فاصله بگیریم و به واقعیت‌های توسعه‌ای توجه کنیم.
|خرداد 1404
همزمان با سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول، در هجدهمین برنامه برند ملی جایگاه و اهمیت استان خوزستان در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|خرداد 1404
در هفدهمین برنامه برند ملی نقش روابط عمومی ها در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
|اردیبهشت 1404
در شانزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به زادروز حکیم ابوالقاسم فردوسی در خصوص نقش شاهنامه در برندسازی ملی ایران با حضور محمود افراخته، مدیر فرهنگی و هنرگردان و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 تهران گفت و گو شد.
|اردیبهشت 1404
در پانزدهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو در خصوص نقش گردشگری مذهبی در برندسازی ملی ایران گفت و گو شد.
|اردیبهشت 1404
مدیر پژوهشکده آینده‌پژوهی در سلامت با اشاره به ماهیت چندوجهی نظام سلامت که ابعاد گسترده‌ای از آموزش و پژوهش تا ارائه خدمات درمانی و بهداشتی را در بر می‌گیرد، بر لزوم اتخاذ نگاهی کلان و آینده‌نگر برای برندسازی ملی در این حوزه تأکید کرد.
|اردیبهشت 1404
عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با انتقاد از بوروکراسی موجود در برخی دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: متأسفانه شاهد هستیم که گاهی اوقات، یک فرد در رده‌های میانی یا حتی پایینی یک سازمان، با یک تصمیم سلیقه‌ای، یک امضای نابجا یا حتی عدم انجام‌وظیفه خود مانند فشارندادن یک دکمه در یک سامانه، می‌تواند تمام زحمات یک تولیدکننده، یک سرمایه‌گذار و حتی کل برنامه‌های حمایتی کشور را متوقف کرده و به هدر دهد.
|اردیبهشت 1404
نائب رئیس اتحادیه‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی به نقش معاونت علمی اشاره و بیان کرد: معاونت علمی که وظیفه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را بر عهده دارد، باید دید در حوزه بین‌المللی‌سازی این شرکت‌ها و کمک به برندسازی جهانی آنها چقدر فعال بوده و چه میزان بودجه و برنامه عملیاتی مشخصی را به این امر اختصاص داده است.
|اردیبهشت 1404
در چهاردهمین قسمت از برنامه رادیویی برند ملی در رادیو سراسری گفت و گو با توجه به روز جهانی گرافیک نقش هویت بصری در برندسازی ملی ایران بررسی شد. ‌
|اردیبهشت 1404
بنت‌الهدی رستگاری با اشاره به فرایند برندسازی در نظام سلامت گفت: برندسازی ملی سلامت در ایران نیازمند اتخاذ رویکردی بیمارمحور است؛ تمرکز بر بهبود تجربه بیمار، ایجاد حس امنیت و اعتماد، و توانمندسازی او از طریق آموزش و ارتباطات مؤثر دوسویه، نه‌تنها منجر به رضایت بیشتر می‌شود، بلکه به تحقق اهداف والاتر سلامت کمک می‌کند.
|اردیبهشت 1404
دبیرکل مجمع کارآفرینان با تاکید بر اهمیت زیرساخت‌های کیفی در برندسازی، اظهار کرد: ایجاد یک برند معتبر و پایدار، پیش از هر چیز نیازمند توجه به کیفیت محصول، سازماندهی داخلی قوی، اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت اجتماعی است و صرفاً با تبلیغات و طراحی ظاهری نمی‌توان یک برند ماندگار ساخت.
|اردیبهشت 1404
رئیس اتحادیه صنایع پایین‌دست پتروشیمی با اشاره به لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق برندسازی، بیان کرد: متأسفانه ایران باوجود ظرفیت‌های بالا در تولید محصولات مختلف، در حوزه برندسازی صادراتی و معرفی محصولات خود با نام‌ونشان مشخص در بازارهای جهانی، عملکرد موفقی نداشته است.
|اردیبهشت 1404

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir