Clarisse Berggårdh، مدیر عامل Helsinki Partners، از برد دین، مدیر عامل شرکت Discover Porto Rico دعوت می کند تا به این قسمت پادکست Place2Place بپیوندد
|آبان 1403
Rose Wangen-Jones از London & Partners در این قسمت از Place2Place بازمیگردد تا داستان یکپارچه شد همه شرکای برند هلسینکی در زیر یک چتر را بشوند.
|آبان 1403
چگونه دو شهر در سطح کلاس جهانی در هدف خود بازاندیشی می کنند و برخلاف ارزش های خود عمل می کنند؟
|آبان 1403
اسکات بک از تورنتو با لین لوئیس اسمیت، مدیر عامل BESydney تماس می گیرد تا دریابد که چگونه تمرکز بر میراث، استراتژی رویداد تجاری شهر را هدایت می کند.
|آبان 1403
آدام برک، رئیس و مدیر عامل دفتر گردشگری و کنوانسیون لس آنجلس، به رئیس و مدیرعامل تورنتو، اسکات بک، برای گفتگوی صادقانه در مورد اینکه چگونه مکانها میتوانند استراتژیهای خود را برای تبدیل شدن به یک سازمان واقعاً متنوع و فراگیر افزایش دهند، میپیوندد.
|آبان 1403
چگونه میتوانیم مطمئن شویم که سفر برای یک جامعه مفید است؟ در این گفت و گو مونیکا ایوئل، مدیر ارشد بازاریابی مقصد Wesgro، برای گفت و گو به آدام برک، رئیس و مدیر عامل دفتر گردشگری و کنوانسیون لس آنجلس میپیوندد.
|آبان 1403
تاد بابیاک مدیر پروژه برند تاسمانی به پادکست Place2Place باز می گردد تا با مونیکا ایوئل، مدیر ارشد بازاریابی Wesgro [سازمان ترویج تجارت و گردشگری کیپ غربی] درباره برندسازی مکانی بحث و گفت و گو کند.
|آبان 1403
لورا کامراس مدیر دیپلماسی عمومی وزارت خارجه فنلاند با با تاد بابیاک، مدیر پروژه برند تاسمانیی - و برنده جایزه بهترین برند سال در سال 2021 - گفت و گو می کند،
|آبان 1403
کنستانزا سیا از Marca Chile با لورا کامراس، مدیر دیپلماسی عمومی در وزارت امور خارجه فنلاند گفت و گو می کند.
|آبان 1403
این روزها هر مکانی در جهان دنبال این است که برای هویت منحصربهفرد خودش بازاریابی کند. اصطلاح «برند ملتها» اولینبار در سال ۱۹۹۸ در مقالههای سایمون انهالت دیده شد. او که سابقاً در حوزۀ تبلیغات فعالیت میکرد، در مشاهدات اولیۀ خود متوجه وجود ارتباطی بین برند شرکتهای روبهرشد و کشورهای آنها شد. او مشاهده کرد که موفقترین برندها متعلق به کشورهایی بود که خودشان برندهای موفقی محسوب میشدند. انهالت با خودش گفت چرا کشورها، مثل شرکتها، نتوانند تصویری را که از آنها دیده میشود اصلاح کنند.
|آبان 1403
آسبیورن اورگارد کریستینسن از کپنهاگ به کوستانزا سیا، مدیر Marca Chile میپیوندد تا گفت و گو کنند که چگونه ارزشها و کارآفرینی اجتماعی می تواند منجر به هدایت سرمایهگذاری شود.
|آبان 1403
شلی واتسون از Auckland Unlimited در این قسمت نظرات خود را با Asbjorn Overgaard Christiansen، مدیر عامل Capacity کپنهاگ، در مورد توسعه استراتژی برند مکان برای یک شهر و شهرداریهای آن مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.
|آبان 1403