x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
ویدئو: روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی
اردیبهشت 1404
نقش خیام نیشابوری در برندسازی ملی و دیپلماسی فرهنگی ایران
اردیبهشت 1404
انتشار کتاب «برند سازی ملی در اروپا؛ به صورت تئوری و عملی»
اردیبهشت 1404
قدرت نرم و برندسازی ملی قطر
اردیبهشت 1404
تأثیر موزه‌های ایران بر برند ملی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
یهودیت
تأثیر توسعه گردشگری مذهبی (کلیه ادیان) بر برند ملی ایران
گردشگری مذهبی به‌عنوان یکی از شاخه‌های مهم گردشگری فرهنگی، ظرفیت بالایی برای تقویت برند ملی کشورها دارد. ایران به‌واسطه قدمت تاریخی، تنوع فرهنگی و مذهبی، و وجود مکان‌های مقدس متعلق به ادیان مختلف، پتانسیل برجسته‌ای در جذب گردشگران مذهبی دارد. در این مقاله، نقش و تأثیر توسعه گردشگری مذهبی شامل اسلام، مسیحیت، یهودیت، زرتشتی‌گری و سایر ادیان در ارتقاء تصویر بین‌المللی ایران و تقویت برند ملی بررسی می‌شود. همچنین، چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این حوزه تحلیل و پیشنهادهایی برای سیاست‌گذاران ارائه شده است.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما