x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
ویدئو: روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی
اردیبهشت 1404
نقش خیام نیشابوری در برندسازی ملی و دیپلماسی فرهنگی ایران
اردیبهشت 1404
انتشار کتاب «برند سازی ملی در اروپا؛ به صورت تئوری و عملی»
اردیبهشت 1404
قدرت نرم و برندسازی ملی قطر
اردیبهشت 1404
تأثیر موزه‌های ایران بر برند ملی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
کوریدور
کریدور اقتصادی هند- خاورمیانه- اروپا: از ایده تا اجرا
روند بازتوزیع منابع قدرت و ثروت در اقتصاد سیاسی بین‌الملل سرعت گرفته است. همچنین، تغییرات اقلیمی تأثیرات فزاینده‌ای بر سیاست‌های اقتصادی دولت‌ها دارد. متأثر از این روندها، بازنویسی قواعد اقتصاد سیاسی بین‌الملل نیز به‌طور فزاینده‌ای در جریان است. چین و ایالات متحده در کانون روند بازتوزیع قدرت و بازنویسی قواعد در اقتصاد سیاسی بین‌المللی قرار دارند. رقابت فزاینده و پیچیده‌شونده این دو قدرت بر حوزه‌های مختلفی از اقتصاد جهانی تأثیرات فزاینده‌ای دارد. یکی از مهمترین حوزه‌های رقابت این دو قدرت در بازطراحی زنجیره‌های جهانی ارزش و بازنویسی قواعد این زنجیره‌ها بروز و ظهور یافته است. افزون بر این گذار به توسعه سبز و کم کربن نیز برای قدرت های تجاری اهمیت فزاینده ای می یابد.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما