x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید رسانه های جمعی عربی در یوتیوب | جنگ 12 روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش المیادین لبنان در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش رسانه التغییر عراق در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش اسکای نیوز عربی در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش الغد مصر در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
لینکدین
توسعه مدل تصویر ذهنی از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری: رویکرد پژوهش ترکیبی
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ریسک ادراک شده گردشگران سفر نکرده به ایران از سفر به ایران، تصویر آنان از خاورمیانه و آشنایی با مقصد بر ابعاد تصویر مقصد ایران است.
1