زرتشت
گردشگری مذهبی به‌عنوان یکی از شاخه‌های مهم گردشگری فرهنگی، ظرفیت بالایی برای تقویت برند ملی کشورها دارد. ایران به‌واسطه قدمت تاریخی، تنوع فرهنگی و مذهبی، و وجود مکان‌های مقدس متعلق به ادیان مختلف، پتانسیل برجسته‌ای در جذب گردشگران مذهبی دارد. در این مقاله، نقش و تأثیر توسعه گردشگری مذهبی شامل اسلام، مسیحیت، یهودیت، زرتشتی‌گری و سایر ادیان در ارتقاء تصویر بین‌المللی ایران و تقویت برند ملی بررسی می‌شود. همچنین، چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این حوزه تحلیل و پیشنهادهایی برای سیاست‌گذاران ارائه شده است.
پارسی ها یک اقلیت بسیارکوچکی در هند هستند با این حال، سه نفر از ۱۰ میلیاردر برتر کشور هند پارسی هستند. پارسیان، هند را موطن اصلی خود می دانند و پس از استقلال هند نیز با جامعه هماهنگ شدند و توانستند بسیاری از سمت های مهم و گوناگون را بدست آورند و علاوه بر آن در کارهای خیریه همچون احداث بیمارستان های تخصصی، دانشگاه و دانشکده های مختلف و غیرو همت گماشتند.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir