x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
شهریور 1404
چهره ایران در آینه کتابها؛ آنگونه که یک زن عرب دیده و نوشته است
مرداد 1404
انتشار ویدیوی جدید محیا پلیگلات درباره زندگی در ایران پیش از جنگ ایران و اسرائیل
مرداد 1404
سفر ویلاگر تونسی به ایران
مرداد 1404
انتشار فیلم مدالآوران طلای ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با سرود ملی در حساب رسمی المپیک
مرداد 1404
انقلابی در صنعت نفت ایران؛ هوش مصنوعی به میدان آمد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
رسانه های اجتماعی
شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و ظرفیتهای رسانههای اجتماعی
پژوهش حاضر به شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی میپردازد.
1