دیپلماسی عمومی
دنیای آینده "عصر تصرف ذهنیت ها" است. ظهور شبکه های اجتماعی و سامانه های جمع آوری اطلاعات غنی شده از مدل های ذهنی و ادراکی ملت ها از یکسو و اوج گیری توانمندی های هوش مصنوعی برای تولید، پردازش، تحلیل و انتشار اطلاعات در مقیاس انبوه از سویی دیگر، امکان جمع آوری اطلاعات تک تک افراد در حوزه هایی مثل بهداشت و سلامت، وضعیت روحی و روانی ، علائق و سلائق و سایر خصیصه های فردی را فراهم آورده و زمینه به کارگیری آنها برای دستیابی به اهداف مختلف را فراهم کرده است.
به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط رسمی بین دو کشور محمد بروجردی سفیر ایران در اندونزی با برنامه AMBASSADOR CORNER با مجری گری Stephanie Silitonga مصاحبه کرده است.
دیپلماسی مردم با مردم:پیشران دیپلماسی بنیادینِ کشور بزرگ در سال­های اولیۀ چین جدید، وظیفۀ مبرم دیپلماسی، جلب درک و حمایت بیشتر کشورها و مردم آن­ها بود. با توجه به شرایط، رئیس مائو تسه تونگ، نخست وزیر ژو انلای و دیگر بنیان­گذاران جمهوری خلق تصمیم گرفتند که در جبهۀ دیپلماتیک، باید بر مردم تمرکز کنیم، با مردم کار کنیم و به آن­ها امیدوار باشیم.
دیپلماسی مردم با مردم:پیشران دیپلماسی بنیادینِ کشور بزرگ در سال­های اولیۀ چین جدید، وظیفۀ مبرم دیپلماسی، جلب درک و حمایت بیشتر کشورها و مردم آن­ها بود. با توجه به شرایط، رئیس مائو تسه تونگ، نخست وزیر ژو انلای و دیگر بنیان­گذاران جمهوری خلق تصمیم گرفتند که در جبهۀ دیپلماتیک، باید بر مردم تمرکز کنیم، با مردم کار کنیم و به آن­ها امیدوار باشیم.
در سال‌های اخیر روند روبه رشدی در بهره‌برداری از مفاهیم برندسازی ملی ایجاد شده است. تمرکز اصلی آن تلاش‌ها بر ایجاد تمایز و جذابیت در کلاس جهانی است که قدرتمند و منحصربه‌فرد باشد تا برای اهداف مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مورد بهره‌برداری قرار گیرد. این وظیفه را از وظایف مدرن دولت‌ها در قرن بیست و یکم می‌دانند که ‌به‌دلایل مختلف در کشور ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
طراحی و اجرا: صبا نت مهر

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir