پژوهش حاضر به شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبههای گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی میپردازد.
برای ساماندهی گردشگری سلامت در ایران، باید یک بانک اطلاعاتی مناسب از بیمارستان های دولتی و خصوصی، پزشکان، خدمات و زیرساخت ها به زبان های بین المللی و محلی در فضای مجازی شکل بگیرد تا بیماران بتوانند از طریق پلتفرم های مختلف مجازی سوابق پزشکی خود را ثبت کرده و با تشکیل پرونده، از طریق شرکت ها و واسطه های معتبر مراحل مختلف درمانی خود را بدون دغدغه در مدت سفر بگذرانند.