چین فهرست کشورهای واجد شرایط برای سفر بدون ویزا را بهروزرسانی کرد و ۸ کشور اروپایی دیگر را به فهرست قبلی اضافه کرد. با این شرایط، ژاپنیها نیز میتوانند بدون ویزا به چین سفر کنند.
سازمان جهانی گردشگری (UN Tourism) چالش جهانی هوش مصنوعی را آغاز کرد.
ویدئوی بلاگر گردشگری عمانی از مناطق شمال ایران نیم میلیون بازدید کننده در یوتیوب داشت.
Stef Hoffer یوتیوبر گردشگری به معرفی مکان های جذاب و دیدنی ایران پرداخته است.
ماجراجویی های اخیر ما را به مراکش، بنگلادش، هند، پاکستان، کویت، بحرین، عربستان سعودی، ایران، عراق، لبنان و سوریه برده است!
به رسانه های جریان اصلی اعتماد نکنید... مستند واقعی ایران اینجاست!
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تبریز از برنامههای ویژه برای حمایت از تولیدکنندگان باقلوا در گوگان خبر داد و هدف را تبدیل این شیرینی سنتی به یک برند ملی خواند و با تأکید بر اهمیت بهبود کیفیت تولید و ارتقاء زیرساختها گفت: با توانمندسازی کارگاههای سنتی تولید باقلوا، میتوان این محصول را به یکی از نمادهای فرهنگی و اقتصادی استان تبدیل کرد.
ماریان عبدی با نام کاربری Geenyada بلاگر سفر آمریکایی سیاه پوست و مسلمان به ایران سفر کرده است.
برندگذاري کشورها، فرآيندي است که از زمان ايجاد کشورها و تغييرات بينالمللي ايجاد شده و رويدادهاي فرهنگي و تاريخي در مقاطع مختلف زماني، قادر است شهرت و موقعيت کشور را تحتالشعاع خود قرار دهد.
نماهنگ توانمندی های میراث فرهنگی و صنایع دستی ایران در حاشیه مجمع دیپلماسی برند رونمایی شد.
یکی از مسائل اساسی ما در زمینه توریسم این است که به رغم وجود ظرفیتهای فراوان در زمینههای مختلف گردشگری، چرا هنوز از جایگاه بایسته برخوردار نیستیم؟ یک پاسخ به این سوال را میتوان از منظر برندسازی و بازاریابی بررسی کرد. در واقع میتوان گفت که ورود ما به عرصه گردشگری همراه با یکسری اصول مورد توافق تمامی ذینفعان عرصههای سیاستگزاری، اقتصادی، فرهنگی و مدیریت زیرساختها نبوده و نیست و اقدامات مقطعی و موردی در خلاء یک عزم جدی بر ورود به این بازار عظیم نتوانسته اثربخشی لازم را داشته باشد.
امروزه برندیابی شهری در ساختارهای فضایی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرها برای ایجاد توسعه پایدار، اهمیت زیادی دارد، اما این امر به دلایل مختلفی، کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.