x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب ملفات عسکرية - Military Files در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب متع عقلک | حقائق در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب المجلة التاريخية در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب مارشال - Marshal در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب رکن - Rukn در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
مدیریت بحران
چگونه سیل به فرصتی برای نزدیکی ملت ها تبدیل شد؟
اعضای این کمپین، در معرفی هدف خود کلیپی از یک دختر خردسال در پلدختر لرستان به اسم یاس منتشر کردند که می گوید: «آب اسباب بازی هایم را برده»، فیلم یاس در شبکه های اجتماعی به دست بچه های این کشورها که در سالیان اخیر وضعیت ناپایداری را تجربه کردند رسید و آنها که بارها اسباب بازی هایشان را در بمباران ها از دست داده اند، در قالب ویدئو و عکس ده ها پیام همدردی برای یاس فرستاده اند.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما