x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
دیپلماسی غذا
حمایت از تولیدکنندگان باقلوا در گوگان برای تبدیل این محصول به برند ملی
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبریز از برنامه‌های ویژه برای حمایت از تولیدکنندگان باقلوا در گوگان خبر داد و هدف را تبدیل این شیرینی سنتی به یک برند ملی خواند و با تأکید بر اهمیت بهبود کیفیت تولید و ارتقاء زیرساخت‌ها گفت: با توانمندسازی کارگاه‌های سنتی تولید باقلوا، می‌توان این محصول را به یکی از نمادهای فرهنگی و اقتصادی استان تبدیل کرد.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما