حماس
جنگ غزه با اسرائیل که با شعار "طوفان الاقصی" آغاز شد، مورد توجه همه جهانیان قرار گرفت. این جنگ، یک جنگ ساده نبود، جنگ فلسطینیانی بود که مرگ را بر زندگی ننگین ترجیح داده اند. رسانه های مختلف جهان به این جنگ پرداخته اند.
وقوع عملیات طوفان‌الاقصی و حوادث پس از آن، لطمات سنگینی به اعتبار و حیثیت اسراییل در ایران و جهان وارد کرد و زمینه‌سازِ تلاش گسترده رسانه‌های این کشور برای بازیابی تصویر خود شد.
پژوهش حاضر در صدد تحلیل گفتمانی رسانه های جریان اصلی ژاپن پیرامون جنگ اسرائیل و حماس به نمایندگی از ملّت فلسطین (در بازه زمانی سال های 2023و 2024) با تمرکز بر چهار رسانه؛ NHK، سانکی، ماینچی شیمبون و گروه رسانه ای نیکی از منظر نقش و برهم کنش الگوی توسعه ملی ژاپن در طراحی رویکرد و پیام های ارتباطات بین المللی این کشور است.
کانال پرطرفدار هندی Think School با بیش از ۴.۵ میلیون دنبال کننده در یوتیوب به دلایل شکست ناپذیری ایران در مقابل آمریکا و اسرائیل پرداخته و توصیه هایی را به رهبران هند برای درس آموزی از تجربه ایران ارائه می کند.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir