x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
شهریور 1404
چهره ایران در آینه کتابها؛ آنگونه که یک زن عرب دیده و نوشته است
مرداد 1404
انتشار ویدیوی جدید محیا پلیگلات درباره زندگی در ایران پیش از جنگ ایران و اسرائیل
مرداد 1404
سفر ویلاگر تونسی به ایران
مرداد 1404
انتشار فیلم مدالآوران طلای ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با سرود ملی در حساب رسمی المپیک
مرداد 1404
انقلابی در صنعت نفت ایران؛ هوش مصنوعی به میدان آمد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
توسعه منطقه ای
جایگاه برند ملی در مدل توسعه منطقهای سواحل مکران (مبتنی بر تحلیل اسناد بالادستی)
امروزه بسیاری از کشورها با توجه به ظرفیتهای داخلی و فرصتهای بینالمللی، در راستای ساخت برند ملی تلاش میکنند تا هویت ملی خود را ارتقا بخشیده و تصویر قدرتمند و الهام بخش در اذهان خارجی ارائه نمایند.
1