x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیتهای نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
برندسازی فرهنگی
نوروز و دیپلماسی فرهنگی
اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی در مرحله نخست و سپس تهیه محتوای خلاقانه و جذاب برای گروه های هدف از طریق فضای مجازی از مرحله اطلاع رسانی تا بازگشت به کشورشان؛ فرصت مناسبی برای معرفی این میراث ملی و در نهایت ارتقای وجهه ملی ایران است.
1