اسرائیل
پژوهش حاضر در صدد تحلیل گفتمانی رسانه های جریان اصلی ژاپن پیرامون جنگ اسرائیل و حماس به نمایندگی از ملّت فلسطین (در بازه زمانی سال های 2023و 2024) با تمرکز بر چهار رسانه؛ NHK، سانکی، ماینچی شیمبون و گروه رسانه ای نیکی از منظر نقش و برهم کنش الگوی توسعه ملی ژاپن در طراحی رویکرد و پیام های ارتباطات بین المللی این کشور است.
واقعه هفتم اکتبر و جنگ شش‌ماهه علیه نواره غزه، از مهمترین رخدادهای بازنمایی‌شده اخیر منطقه خاورمیانه در رسانه‌های جهانی قلمداد می‌شود.
محمد مرندی استاد دانشگاه تهران مصاحبه ای را با پادکست پرطرفدار دنی هیفانگ درخصوص ایران و محور مقاومت انجام داده است.
تحریم‌های جهانی، شرکت پوما را وادار به ترک اسپانسری فدراسیون فوتبال اسرائیل کرد.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir