طبق گزارش سازمان ملل، در سال ۲۰۲۳، حدود ۶۰ درصد از ۸۵ هزار زن و دختری که جان خود را از دست دادند، قربانی خشونت شریک جنسی یا اعضای خانواده بودند. این آمار نگرانکننده نشاندهنده نیاز فوری به مداخلات نوآورانه برای کاهش خشونتهای خانگی است.
مطالعات پیشین از دو منظر قابل تامل هستند؛ یکی اینکه دستاوردهای برندسازی ملی ضمن معرفی کشورها موجب جذب مصرف کنندگان، گردشگران و کارآفرینان به بازار می شود، از طرف دیگر موجب جذب دانشجویان بین المللی می شود که در برنامه های کارآموزی شرکت می کنند.