x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
بهمن 1403
ویدئو: بررسی چرایی اعلام عدم حضور ایران در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن در برنامه برند ملی
بهمن 1403
بررسی چرایی اعلام عدم حضور ایران در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن در برنامه برند ملی
بهمن 1403
اعتمادسازی بین مردم و حاکمیت؛ مقدمه برندسازی ملی
بهمن 1403
برندینگ ملت و تصویرسازی ملی در دوره معاصر ایران
بهمن 1403
برندسازی ملی و جایگاه آن در حکمرانی معاصر
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
هخامنشیان
واکاوی نقش فرهنگی و سیاسی ایران درروند تکاملی اطلاع رسانی اروپاییان
زمینه وهدف: هدف اصلی این تحقیق، شناخت جایگاه ایران درتاسیس نخستین شبکه اطلاع رسانی درجهان وشکل گیری شبکه های اطلاع رسانی به عنوان هویت فرهنگی وپدیده میان فرهنگی است که در روند تاریخی خود با پیدایش رسانه های جدید اشکال دیگری یافته است.
1