x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب ملفات عسکرية - Military Files در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب متع عقلک | حقائق در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب المجلة التاريخية در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب مارشال - Marshal در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب رکن - Rukn در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
توسعه
جایگاه برند ملی در مدل توسعه منطقهای سواحل مکران (مبتنی بر تحلیل اسناد بالادستی)
امروزه بسیاری از کشورها با توجه به ظرفیتهای داخلی و فرصتهای بینالمللی، در راستای ساخت برند ملی تلاش میکنند تا هویت ملی خود را ارتقا بخشیده و تصویر قدرتمند و الهام بخش در اذهان خارجی ارائه نمایند.
1
2