x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصت‌ها
اردیبهشت 1404
آینده‌پژوهی و هم‌افزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریت‌ها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایه‌گذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
تحریم آمریکا
تحریم‌های آمریکا و شکستن مارپیچ سکوت
در پی تلاش آمریکا برای خروج از برجام، ایالات‌متحده با فرمان ترامپ در روز ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ رسماً از برجام خارج شد. بااین‌حال در طول این مدت نهادهای دست‌اندرکار دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای ایران چندان نتوانسته‌اند در راستای نقض فاحش این توافق واکنش مناسبی نشان دهند و آن را در سطح رسانه‌های مجازی برای مخاطبین ضریب دهند.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما