x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اسفند ۱۴۰۳
کارشناس ایرانی خطاب به ترکیهای:مودب باش و دست از اتهام زنی به ایران بکش،شما یار اصلی اسرائیل هستید!
اسفند ۱۴۰۳
ویدئو: ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران
اسفند ۱۴۰۳
بدون مشارکت مردم، اهداف محیط زیستی محقق نمیشوند
اسفند ۱۴۰۳
مصرف انرژی و تغییرات اقلیمی، جایگاه ایران را در شاخصهای جهانی کاهش دادهاند
اسفند ۱۴۰۳
آیا یوتیوب به بدیل رسانههای اصلی در افغانستان تبدیل شده است؟
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
تجارت الکترونیک
تأثیر تعاملی تجارت الکترونیک و مشتریمداری بازار بر ارزش برند کشورهای منتخب
برند ملی ارزش دانش، ادراک، و تجربۀ کلی ذینفعان و سایر عوامل مرتبط دربارۀ یک کشور در محیط خارجی را منعکس میکند.
۱