x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
آذر 1403
اساتید زبان فارسی در حوزه اسلام آباد و راولپندی در پاکستان
آذر 1403
انستیتو گوته سفیر فرهنگ آلمان در جهان
آذر 1403
گزارش: ظهور استارتاپهای هوش مصنوعی مولد در هند2024
آذر 1403
ورود بدون ویزا به چین برای ۳۸ کشور
آذر 1403
اینفوگراف: قدرتمندترین رهبران تجاری جهان
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
آیسک
شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملی بر جذب کارآموزان بین المللی دارای قصد کارآفرینانه ( مطالعه موردی: مرکز آیسک ایران)
مطالعات پیشین از دو منظر قابل تامل هستند؛ یکی اینکه دستاوردهای برندسازی ملی ضمن معرفی کشورها موجب جذب مصرف کنندگان، گردشگران و کارآفرینان به بازار می شود، از طرف دیگر موجب جذب دانشجویان بین المللی می شود که در برنامه های کارآموزی شرکت می کنند.
1