آفریقای جنوبی
برندسازی ملی به‌عنوان ابزاری کلیدی برای ارتقای جایگاه جهانی کشورها، در آفریقا اهمیت روزافزونی یافته است. در سال 2024، آفریقای جنوبی به‌عنوان یکی از پیشروترین کشورهای آفریقایی در برندسازی ملی شناخته شد. این کشور با تکیه بر تنوع فرهنگی، جاذبه‌های طبیعی، و اقتصاد پویا، توانسته برند ملی خود را تحت عنوان «ملت رنگین‌کمان» تقویت کند و جایگاه خود را در صحنه جهانی بهبود بخشد.
آفریقای جنوبی از زمان انحلال نظام آپارتهید و واگذاری حاکمیت به سیاهان دیپلماسی فرهنگی نوینی را به عنوان بخشی از راهکار کلان خود اتخاذ نموده است.
مرکز پژوهش­های اتاق ایران با انتشار گزارش " دیپلماسی اقتصادی آفریقای جنوبی" به بررسی ساختار اقتصادی و تجاری آفریقای جنوبی، مهمترین اسناد و استراتژی‌های کلان اقتصادی این کشور و روابط اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی می پردازد.
گسترش کامل بریکس مهم‌ترین نقطه عطف است که پس از آن گروه خود را در یک انشعاب جاده یافت که یا کیفیت همکاری را در ترکیب جدید حفظ و تقویت خواهد کرد و به یک نهاد اصیل حکمرانی جهانی و محرکی برای تشکیل نظم جهانی عادلانه‌تر تبدیل می‌شود، یا مسیر تبدیل شدن به باشگاهی سست را در پیش خواهد گرفت، شرکت در آن اعتبار دارد، اما اعضایش را به هیچ چیز ملزم نمی‌کند.
طراحی و اجرا: صبا نت مهر

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir