سفيران برند ايران
اين پرونده به معرفي افراد و گروه هاي غير ايراني فعال در شبکه هاي اجتماعي مي پردازد که تبديل به سفراي برند ملي ايران در رسانه ها شده اند.
جغرافیا آن چنان که مشهور است فهرستی از کوه‌ها و دریاها و جلگه‌ها و... نیست. همیشه حیاتی عمیقاً سیاسی در پس نقشه‌های جغرافیایی وجود دارد. جغرافیا شکلی واقعی و متعین به آرمان‌های سیاسی می‌بخشد.
|دی 1403
چه کسی می‌تواند بگویید علاقه‌ای به بازی کردن عنوانی که در کشورش رخ می‌دهد را ندارد. مخصوصا برای ما گیمرهای ایرانی که سال‌هاست از نعمت ترجمه و لوکالیزیشن بازی‌های بزرگ به زبان فارسی محرومیم.
|دی 1403
ویدئوی بلاگر گردشگری عمانی از مناطق شمال ایران نیم میلیون بازدید کننده در یوتیوب داشت.
|آذر 1403
جین دختر روس علاقمند فرهنگ ایرانی و زبان فارسی تجربه سفر دو هفته ای خود به ایران را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است.
|آذر 1403
یک خانواده بلاگر روس به ایران سفر کرده و تجربه سفر خود را با مخاطبین در کانال ТРИ БИЛЕТА به اشتراک گذاشته است.
|آذر 1403
هر بار که سفر می کنم، سعی می کنم بخشی از فرهنگ جدیدی شوم که مهمان نوازانه درهای خود را به روی من باز کرده است. ایران عزیزترین رویایی بود که میخواستم حداقل یه کم لمسش کنم...از دیدنش لذت ببرید❤️🇮🇷
|آذر 1403
در این ویدیو شما را به گشت و گذار در یک آپارتمان شهری معمولی در ایران دعوت می کنم. با هم خواهیم دید که زندگی ایرانی ها چگونه است، از چه وسایلی استفاده می کنند و چگونه خانه های خود را تزئین می کنند و آیا وجه اشتراکی بین ما وجود دارد یا خیر.
|آذر 1403
اجرای آهنگ «بهت قول می‌دم» در شبکه یوتیوب تا کنون بیش از 230 میلیون بار تماشا شده است و از این نظر می‌توان عنوان پربازدیدترین ویدئوی ایرانی را برای آن در نظر گرفت. این نکته وقتی جالب توجه‌تر می‌شود که بدانیم یوتیوب در ایران فیلتر است و مردم ایران بیشتر برای تماشای ویدئو از سرویس‌های مشابه داخلی استفاده می‌کنند. در نتیجه بازدید بالای ویدئوی محسن یگانه نشان از مخاطبان جهانی این نماهنگ دارد.
|آذر 1403
ماریان عبدی با نام کاربری Geenyada بلاگر سفر آمریکایی سیاه پوست و مسلمان به ایران سفر کرده است.
|آبان 1403
داوود کیم خود را «خوش‌شانس‌ترین فرد» روی کره زمین می‌داند؛ فردی که خداوند او را انتخاب کرده و اسلام به همه سؤالاتش پاسخ داده است.
|آبان 1403
سفر دو موتورسوار اسپانیایی ویسنته و فرناندا به ایران
|آبان 1403
کیمچی شهروند ژاپنی به شدت شیفته فرهنگ ایرانی است و خود را وقف معرفی آن کرده است.
|آبان 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir