با ما به ایران سفر کنید و واقعیت زندگی در مرکز تهران را با تور پیاده روی ما ببینید.
|آذر 1403
کانال Davidsbeenhere در یوتیوب یک ویدئوی سه ساعت و نیمه از گردش خود در تهران منتشر کرده است.
|آذر 1403
خلیل البلوشی گزارشگر فوتبال معروف عمانی به همراه جمعی از سلبریتی های عمانی به ایران سفر کرد.
|آذر 1403
یوتیوبر و گردشگر دانمارکی تجربه سفرش به ایران را با دنبال کنندگان کانالش به اشتراک گذاشته است.
|آذر 1403
Stef Hoffer یوتیوبر گردشگری به معرفی مکان های جذاب و دیدنی ایران پرداخته است.
|آذر 1403
ماجراجویی های اخیر ما را به مراکش، بنگلادش، هند، پاکستان، کویت، بحرین، عربستان سعودی، ایران، عراق، لبنان و سوریه برده است!
|آذر 1403
درو بینسکی گردشگری که به تمام کشورهای دنیا سفر کرده است در مورد ایران می نویسد: در کمال تعجب، ایران هرگز شبیه تصوراتم نبود! برخلاف باور عمومی، ایران بسیار امن است، مردمی دارد که حتی از امور روزانه خودشان چشم پوشی میکردند تا مطمئن شوند من مشکلی ندارم و به من خوش میگذرد. هیچ تمایلی به دروغ گفتن بهتان ندارم و این حقیقت محض است.
|آذر 1403
برندگذاري کشورها، فرآيندي است که از زمان ايجاد کشورها و تغييرات بينالمللي ايجاد شده و رويدادهاي فرهنگي و تاريخي در مقاطع مختلف زماني، قادر است شهرت و موقعيت کشور را تحتالشعاع خود قرار دهد.
|آبان 1403
نماهنگ توانمندی های میراث فرهنگی و صنایع دستی ایران در حاشیه مجمع دیپلماسی برند رونمایی شد.
|آبان 1403
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ریسک ادراک شده گردشگران سفر نکرده به ایران از سفر به ایران، تصویر آنان از خاورمیانه و آشنایی با مقصد بر ابعاد تصویر مقصد ایران است.
|آبان 1403
گردشگران بالقوه بر اساس برداشت ها، پنداشت ها و تصویر ذهنی از یک مقصد تصمیم سفر را اتخاذ می کنند.
|آبان 1403
یکی از مسائل اساسی ما در زمینه توریسم این است که به رغم وجود ظرفیتهای فراوان در زمینههای مختلف گردشگری، چرا هنوز از جایگاه بایسته برخوردار نیستیم؟ یک پاسخ به این سوال را میتوان از منظر برندسازی و بازاریابی بررسی کرد. در واقع میتوان گفت که ورود ما به عرصه گردشگری همراه با یکسری اصول مورد توافق تمامی ذینفعان عرصههای سیاستگزاری، اقتصادی، فرهنگی و مدیریت زیرساختها نبوده و نیست و اقدامات مقطعی و موردی در خلاء یک عزم جدی بر ورود به این بازار عظیم نتوانسته اثربخشی لازم را داشته باشد.
|آبان 1403