برند ملي گردشگري
Stef Hoffer یوتیوبر گردشگری به معرفی مکان های جذاب و دیدنی ایران پرداخته است.
|آذر 1403
ماجراجویی های اخیر ما را به مراکش، بنگلادش، هند، پاکستان، کویت، بحرین، عربستان سعودی، ایران، عراق، لبنان و سوریه برده است!
|آذر 1403
درو بینسکی گردشگری که به تمام کشورهای دنیا سفر کرده است در مورد ایران می نویسد: در کمال تعجب، ایران هرگز شبیه تصوراتم نبود! برخلاف باور عمومی، ایران بسیار امن است، مردمی دارد که حتی از امور روزانه خودشان چشم پوشی میکردند تا مطمئن شوند من مشکلی ندارم و به من خوش میگذرد. هیچ تمایلی به دروغ گفتن بهتان ندارم و این حقیقت محض است.
|آذر 1403
برندگذاري کشورها، فرآيندي است که از زمان ايجاد کشورها و تغييرات بين‌المللي ايجاد شده و رويدادهاي فرهنگي و تاريخي در مقاطع مختلف زماني، قادر است شهرت و موقعيت کشور را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
|آبان 1403
نماهنگ توانمندی های میراث فرهنگی و صنایع دستی ایران در حاشیه مجمع دیپلماسی برند رونمایی شد.
|آبان 1403
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ریسک ادراک شده گردشگران سفر نکرده به ایران از سفر به ایران، تصویر آنان از خاورمیانه و آشنایی با مقصد بر ابعاد تصویر مقصد ایران است.
|آبان 1403
گردشگران بالقوه بر اساس برداشت ها، پنداشت ها و تصویر ذهنی از یک مقصد تصمیم سفر را اتخاذ می کنند.
|آبان 1403
یکی از مسائل اساسی ما در زمینه توریسم این است که به رغم وجود ظرفیت‌های فراوان در زمینه‌های مختلف گردشگری، چرا هنوز از جایگاه بایسته برخوردار نیستیم؟ یک پاسخ به این سوال را می‌توان از منظر برندسازی و بازاریابی بررسی کرد. در واقع می‌توان گفت که ورود ما به عرصه گردشگری همراه با یکسری اصول مورد توافق تمامی ذی‌نفعان عرصه‌های سیاستگزاری، اقتصادی، فرهنگی و مدیریت زیرساخت‌ها نبوده و نیست و اقدامات مقطعی و موردی در خلاء یک عزم جدی بر ورود به این بازار عظیم نتوانسته اثربخشی لازم را داشته باشد.
|آبان 1403
امروزه برندیابی شهری در ساختارهای فضایی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرها برای ایجاد توسعه پایدار، اهمیت زیادی دارد، اما این امر به دلایل مختلفی، کمتر مورد استفاده قرار گرفته‌ است.
|آبان 1403
تصویر مقصد از جمله عوامل مهم مؤثر بر رفتار گردشگر و انتخاب مقصد است. پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی گردشگران خارجی از ایران با استفاده از تکنیک دلفی فازی انجام شده است.
|آبان 1403
صنعت گردشگری به‌سرعت در حال تطبیق خود با شرایط جدید و رشد تکنولوژی‌های آنلاین و هوشمند است. از آنجا که محتوای تولیدشده توسط کاربران (گردشگران) داده‌های درخوری دربارۀ تصویر مقصد نزد گردشگران ارائه می‌هد، هدف پژوهش حاضر بررسی وضعیت تصویر مقصد ایران در رسانۀ اجتماعی اختصاصی گردشگری TripAdvisor بود.
|آبان 1403
ایتالیا بهترین برند ملی گردشگری جهان و ژاپن، بهترین برند ملی گردشگری آسیا شد. شرکت «مشاوره بلوم» (Bloom Consulting) که در سال ۲۰۰۳ میلادی تاسیس شده است، در زمینه برندینگ کشورها، شهرها و مقاصد سراسر جهان فعالیت می‌کند. این شرکت به‌تازگی رتبه‌بندی برترین برندهای ملی‌ گردشگری جهان در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ میلادی را منتشر کرده است. این گزارش که هر سال منتشر می‌شود، با بررسی بیش از ۲۰۰ کشور جهان، به رتبه‌بندی برندهای ملی کشورهای جهان پرداخته است. در ادامه به بررسی برندهای ملی کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴ میلادی می‌پردازیم.
|آبان 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir