برند ملي گردشگري
خیابان انقلاب برای من با تصاویر زیادی همراه است: از خاطره کنکور گرفته تا کتاب و کافی‫ شاپ و تظاهرات و دست آخر قرار مدارهای عاشقانه ‫ی دانشجویی. درست مانند هر مکان دیگری خیابان انقلاب نیز علاوه بر ویژگیهایی فیزیکی ‫اش مقادیر زیادی احساس و هویت برای هر مخاطبی به همراه دارد.
|آبان 1403
برندسازی ملی صورتی از هشیاری ملی است که در قرن بیست و یکم به شکل جدی به آن پرداخته شده است. آفرینش و ارتباطات هویت ملی با استفاده از ابزار و تکنیک‌ها به‌خصوص استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بسیار توانمند صورت پذیرد.
|آبان 1403
تصوير برند یک ملت، يک موضوع مهم در دنياي پر چالش امروز مي باشد. جهاني سازي يعني کشورها براي جذب سرمايه گذاران، توريست ها، ایجاد تصویر مطلوب از کالاهای صادراتی ، رسانه ها، ايجاد اعتماد و غیره در رقابت تنگاتنگ مي باشند. از این رو براي کشورها و شهرها کاملاٌ ضروريست تا بدانند توسط مردم ساير مکان هاي ديگر چگونه ديده مي شوند و اينکه چگونه بايد دستاوردها، محصولات، خدمات و غیره خود را در تصوير برندشان منعکس کنند؛
|آبان 1403
این مستند چهار قسمتی طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد 1403 در چهار قسمت 26 دقیقه‌ای در دو نوبت از شبکه فرهنگ روسیه پخش شد.
|مهر 1403
کتابچه های ایران باشکوه محتوای تعاملی هستند که قابلیت دانلود و تماشای آنلاین و آفلاین را دارا می‌باشند.
|مهر 1403
در سال‌های اخیر شاهد رواج استفاده‌ی برخی از مقصدهای گردشگری از برندها برای توصیف خود هستیم؛به‌طوری‌که،برندسازی ملی گردشگری/مقصد به یکی از مهم‌ترین کانون‌های توجه مطالعات بازاریابی گردشگری تبدیل شده است.ازسوی دیگر، توسعه‌ی گردشگری بیش از عوامل زمینه‌ای،در گرو سیاست‌گذاری است که به نوعی بر عزم دولت‌ها برای توسعه‌ی آن دلالت دارد و در اسناد،قوانین و نظارت بر اجرای صحیح آن‌ها منعکس می‌شود.
|مهر 1403
این قسمت به روایت تولید بومی پنجه پیشرفته کربنی برای معلولین می پردازد.
|مهر 1403

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir