"برند ملی" اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحبنظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالشها و فرصتهای ارتقاء تصویر ایران میباشد.
برند ملی - این برنامه
هر هفته سهشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ به بررسی موضوعات مرتبط با برندسازی ملی ایران خواهد پرداخت.
در
اولین قسمت این برنامه که سه شنبه ۹ بهمن اجرا می شود،
دکتر محمدرضا رستمی، معاون سابق وزیر ورزش و جوانان و مشاور عالی حوزه برندسازی، به عنوان
مهمان ویژه حضور خواهد داشت.
همچنین
دکتر جعفر شمسی در مصاحبه ای به ابعاد برندسازی ملی و چالشهای برندسازی ملی در ایران می پردازد. موضوع این جلسه
آشنایی با مفهوم برندسازی ملی و جایگاه آن در نظام حکمرانی است.
فریدون ماهر، تهیهکنندگی و دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی(مجری کارشناس) سردبیری این برنامه را بر عهده دارند.
برندسازی ملی به عنوان یک ابزار کلیدی برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها شناخته میشود. تجربیات موفق تعدادی از کشورها مانند آلمان، ژاپن و سوئد نشاندهنده تأثیر مثبت برندسازی بر رشد اقتصادی و جذب سرمایهگذاری خارجی است. همچنین کشورهایی مانند هند و برزیل و ترکیه نیز با استفاده از استراتژیهای مؤثر برندسازی توانستهاند تصویر مثبتی از خود در سطح جهانی ایجاد کنند. این برنامه فرصتی مناسب برای تبادل نظر درباره تجارب موفق جهانی در زمینه برندسازی ملی خواهد بود.
از علاقهمندان دعوت میشود تا به شنیدن این برنامه بپردازند و نظرات و ایده های خود را درباره اهمیت برندسازی ملی ایران مطرح کنند.
متن، ویدیو و صوت این برنامه و پیوستهای مربوط به آن از طریق کانال
IRnationbrand.ir در پیام رسان بله و وب سایت
IRbrand.ir منتشر می شود.
علاقهمندان می توانند از طریق شناسه
IRnationbrand.ir در پیامرسان «بله» و شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ پیشنهادات و ایده های خود را با برنامه درمیان بگذارند.