برندسازی مکان: آیا همه اینها یک سوء تفاهم بزرگ بوده است؟ + دانلود مقاله
آخرین مقاله سیمون انهلت در خصوص بازاندیشی در مفهوم برند ملی منتشر شد.
1403/09/07 - 22:39
تاریخ و ساعت خبر:
1484
کد خبر:
برند ملی - آنهلت در مقدمه این یادداشت آورده است: اولین مقاله منتشر شده من در مورد تصویر ملی در سال 1998 در مجله مدیریت برند بود: به اعتقاد من این اولین باری بود که کلمات "ملت" و "برند" در کنار یکدیگر ظاهر می شدند.
این مقاله با استقبال مواجه شد، بنابراین ناشر مجله، برندا روس، به من پیشنهاد کرد که پرونده ویژه مجله را به عنوان مهمان به موضوع تصویر ملی اختصاص دهم. این نسخه در سال 2002 منتشر شد، و باز هم آنقدر مورد استقبال واقع شد که انتشارات هنری استوارت را تشویق کرد تا به من اجازه دهد تا مجله جدیدی به نام برندسازی مکان (از شماره 3 به نام برندسازی مکان و دیپلماسی عمومی تغییر نام داد) منتشر کنیم.
در سال 2004 مقاله من بعنوان سردبیر برای شماره اول با لحنی نسبتاً هیجان انگیز آغاز شد:
برندسازی مکان در حال وقوع است. حوزه تمرین و مطالعه جدیدی در حال شکل گیری است و هر چه آن را نام گذاری کنیم یا هر طور که بخواهیم آن را تعریف کنیم، دیگر تردیدی وجود ندارد که با ماست.
برای دانلود فایل ضمیمه کلیک کنید

بازگشت به ابتدای صفحه
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 860
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 736
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 653
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک ماکسیم
1403/08/07 - 13:34 _ تعداد بازدید: 521
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
بیشتر بدانیم