پادکست | سیستم ها و ساختارها: سازماندهی دیپلماسی عمومی

پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
پادکست | سیستم ها و ساختارها: سازماندهی دیپلماسی عمومی
1403/08/19 - 09:28
تاریخ و ساعت خبر:
1354
کد خبر:
برند ملی - این قسمت روش های بهینه برای هماهنگی ساختار و عناصر درون بوروکراسی یک کشور در حوزه دیپلماسی عمومی را بررسی می کند. و به تجربه بهترین شیوه های الگو و کاستی های رایج نگاهی می اندازد.

سیمون و نیک هر دو توافق دارند که هدفگذاری مناسب و متوازن آخرین چیزی است که موسسات به آن می پردازند.

در بررسی نمونه های موفق سیمون به نمونه ایسلند و "خانه ایسلند" اشاره می کند که این نهاد همه عناصر برندسازی را در خود جای می دهد.

نیک به مشکل عناصر تضعیف کننده دیپلماسی عمومی و فضایل سیستم آلمانی اشاره می کند.

با توجه به ساختارهای هماهنگی، سیمون اواخر دوره تونی بلر در ساختار بریتانیا اشاره می کند. نیک نیز بر ارزش یک سازمان یا فرد واحد که یک تلاش جمعی را هماهنگ می کند، و همبستگی هایی که منجر به موفقیت تاریخی شد اشاره می کند. او به رابطه ویژه بین نخست وزیر و رئیس دولت، مانند چرچیل و برندان براکن یا ریگان و چارلز زی ویک، اشاره دارد.

سیمون و نیک نتیجه می‌گیرند که بهترین نتایج از سازماندهی کمپین های جمعی کوتاه‌مدت برای رسیدن به یک هدف جمعی حاصل می‌شود.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1354
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 145
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir