پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
برند ملی - این قسمت روش های بهینه برای هماهنگی ساختار و عناصر درون بوروکراسی یک کشور در حوزه دیپلماسی عمومی را بررسی می کند. و به تجربه بهترین شیوه های الگو و کاستی های رایج نگاهی می اندازد.
سیمون و نیک هر دو توافق دارند که هدفگذاری مناسب و متوازن آخرین چیزی است که موسسات به آن می پردازند.
در بررسی نمونه های موفق سیمون به نمونه ایسلند و "خانه ایسلند" اشاره می کند که این نهاد همه عناصر برندسازی را در خود جای می دهد.
نیک به مشکل عناصر تضعیف کننده دیپلماسی عمومی و فضایل سیستم آلمانی اشاره می کند.
با توجه به ساختارهای هماهنگی، سیمون اواخر دوره تونی بلر در ساختار بریتانیا اشاره می کند. نیک نیز بر ارزش یک سازمان یا فرد واحد که یک تلاش جمعی را هماهنگ می کند، و همبستگی هایی که منجر به موفقیت تاریخی شد اشاره می کند. او به رابطه ویژه بین نخست وزیر و رئیس دولت، مانند چرچیل و برندان براکن یا ریگان و چارلز زی ویک، اشاره دارد.
سیمون و نیک نتیجه میگیرند که بهترین نتایج از سازماندهی کمپین های جمعی کوتاهمدت برای رسیدن به یک هدف جمعی حاصل میشود.