طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه‎ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا

ارائه الگوها در ارتباط با وضعیت بازار همیشه مورد علاقه محققان بوده است تا بتوانند کنترل بازار را به ویژه در زمان های بحرانی در دست بگیرند؛ بنابراین، هدف از تحقیق حاضر طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا بود.
طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه‎ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا
1403/07/24 - 19:55
تاریخ و ساعت خبر:
128
کد خبر:
برند ملی - روش تحقیق زمینه­یابی (پیمایشی) است. جامعه آماری مدیران و کارشناسان صنعت برق، پیمانکاران بخش خصوصی صنعت برق، بهره­برداران، سازندگان تجهیزات صنایع برق، صادرکنندگان و شرکت­های مرتبط با کسب و کار تأمین و فروش تجهیزات مربوطه می­باشند. نمونه مورد نظر، با توجه به گستردگی جامعه و تعداد زیاد اعضا با استفاده از جدول مورگان نیز تعداد نمونه برای 196 در نظر گرفته شده است. روش نمونه گیری در بخش کیفی از نوع قضاوتی (گلوله برفی) و با اشباع نظر محقق می­باشد. برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نظر از پرسشنامه و مصاحبه عمیق استفاده گردید. پرسشنامه اولیه برای سنجش روایی و پایایی در اختیار خبرگان، صاحبنظران و کارشناسان (به صورت محدود) قرار گرفته و پس از حصول اطمینان از روایی و پایایی در اختیار نمونه مورد نظر قرار گرفت. از روش مدل­سازی معادلات ساختاری (SEM) جهت تجزیه و تحلیل داده ها استفاده گردید.
نتایج: نتایج تحقیق نشان داد که معیار GOF‌ برای برازش مدل کلی 428/0 محاسبه شده که نشان دهنده برازش بسیار قوی مدل می­باشد.
نتیجه‌گیری: به نظر می رسد که ارائه الگوی برند ملی با توجه به وضعیت موجود می تواند در جهت ارتقا تصویر برند در دوران پسا کرونا در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی اثرگذار باشد.

از اینجا مطالعه کنید

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/128
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir