معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک جامعه

شرکت کارخانجات ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه با بیش از سه دهه فعالیت درخشان در حوزه نساجی، در سال 1364 بر اساس نیاز جامعه ایرانی بنا گردیده و مجموعه ای کاملا غیر انتفاعی است . این مجموعه یکی از بزرگترین کارخانجات تولید کننده پارچه فاستونی و پوشاک در ایران است که با بکارگیری آخرین فناوری صنعت نساجی جهان و نیز نوآوری در تولید، در سایه مدیریت علمی، فعال و پویا توانسته است امروزه نقطه درخشانی از یک صنعت بزرگ شود، که تولیدات آن از نظر کیفی با بهترین محصولات فاستونی دنیا رقابت کند.
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک جامعه
1403/08/07 - 13:12
تاریخ و ساعت خبر:
1214
کد خبر:
برند ملی - در وب سایت این برند ایرانی آمده است: این کارخانه قطعا یکی از به روزترین کارخانجات در ایران و همچنان همگام با بهترینها در خاورمیانه می باشد، تمامی مراحل تولید پارچه و پوشاک بطور متمرکز در کارخانجات ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه انجام می پذیرد. خط تولید و تمامی ماشین آلات نساجی این مجموعه از کشور سوئیس، آلمان و ایتالیا پیوسته به روز می گردد. استفاده از بهترین مواد اولیه از نقاط مختلف دنیا ( پشم از استرالیا و ترویرا از آلمان ) و برخوردار بودن از تکنولوژی روز دنیا و نیز با رعایت نمودن تمامی استانداردهای تولید و مدیریت جهانی در سایه مدیریت پویا کیفیت محصولات جامعه را قابل رقابت با تمامی برندهای مطرح دنیا گردانیده است. بطوریکه محصولات این کارخانجات به کشورهای خاورمیانه و اروپایی صادر می گردد. محصولات جامعه تحت لیسانس برند “سلکا” و “هیلد” انگلستان تولید و عرضه می گردند.
هم اکنون تولید واحد پارچه با ظرفیت 12000 متر در هر روز و ظرفیت تولید واحد پوشاک روزی 700 ثوب کت و 1400 ثوب شلوار می باشد.
این تولیدات حاصل همکاری بیش 1200 نفر از مجرب ترین کارکنان، مهندسین و متخصصین پوشاک کشور می باشد. مهندسین نساج این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی، فرهنگی و بومی قادر به تولید مناسب ترین پارچه های فاستونی جهت انواع مصارف ( مجلسی ، اداری ، روزانه … ) می باشند و همچنین طراحان مد و لباس ، با بهره گیری از هنر و نوآوری ، قادر به طراحی انواع پوشاک دوخته، متناسب با هرنوع سلیقه و فیزیک ایرانی و غیر ایرانی می باشند به نحوی که این مجموعه قادر به پوشش دادن هر نوع اندامی ( سایز و دراپ ) می باشند.

منشور اخلاقی

«لَیْسَ الْبِرَّ أَنْ تُوَلُّوا وُجُوهَکُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَلَٰکِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَالْمَلَائِکَهِ وَالْکِتَابِ وَالنَّبِیِّینَ وَآتَي الْمَالَ عَلَيٰ حُبِّهِ ذَوِی الْقُرْبَيٰ وَالْیَتَامَيٰ وَالْمَسَاکِینَ وَابْنَ السَّبِیلِ وَالسَّائِلِینَ وَفِی الرِّقَابِ وَأَقَامَ الصَّلَاهَ وَآتَي الزَّکَاهَ وَالْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذَا عَاهَدُوا ۖ وَالصَّابِرِینَ فِی الْبَأْسَاءِ وَالضَّرَّاءِ وَحِینَ الْبَأْسِ ۗ أُولَٰئِکَ الَّذِینَ صَدَقُوا ۖ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُتَّقُونَ»
«نیکوکاری آن نیست که روی به جانب مشرق یا مغرب کنید (چه این چیز بی‌اثری است) لیکن نیکوکاری آن است که کسی به خدای عالم و روز قیامت و فرشتگان و کتاب آسمانی و پیغمبران ایمان آرد و دارایی خود را در راه دوستی خدا به خویشان و یتیمان و فقیران و در راه ماندگان و گدایان بدهد و در آزاد کردن بندگان صرف کند، و نماز به پا دارد و زکات مال (به مستحق) بدهد، و نیز نیکوکار آنانند که با هر که عهد بسته‌اند به موقع خود وفا کنند و در حال تنگدستی و سختی و هنگام کارزار صبور و شکیبا باشند. (کسانی که بدین اوصاف آراسته‌اند) آنها به حقیقت راستگویان و آنها به حقیقت پرهیزکارانند.»

ما کارکنان شرکت کارخانجات ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه با استعانت از خدای متعال و با هدف کسب رضایت او پیمان می بندیم، به منظور تحقق اهداف والای این شرکت و ارائه خدمات مطلوب و ارزش آفرین به مشتریان و حرکت مستمر به سوی تعالی سازمانی، همواره متعهد و مجری اصول اخلاقی زیر باشیم:

۱. خداوند را همواره ناظر بر رفتار و اعمال خود دانسته و به منظور کسب رضایت او از طریق رعایت اصول اخلاقی و اعتقادی کوشا بوده و تقوا، عدالت، شرف و اعتدال را سر لوحه گفتار و کردار خود قرار دهیم.
۲. بر رعایت و اجرای کامل قوانین کشور و مقررات و ضوابط اداری شرکت در همه حال پایبند باشیم.
۳. مشتری را به عنوان یک شریک تجاری، عاملی برای رشد و بقای خود دانسته و خود را متعهد به پاسخگویی و امانت داری و شفافیت در قبال او بدانیم.
۴. کارکنان شرکت جامعه به عنوان ارزشمندترین منابع به حساب می آیند ، لذا تردیدی در اثر گذاری پندار، رفتار و کردار آنها در مراجعین نداریم.
۵. استفاه بهینه از منابع و امکانات شرکت و جلوگیری از اسراف و تبذیر با رعایت صرفه جویی خردمندانه را وظیفه خود دانسته و همواره مصالح شرکت را در این زمینه و در انجام مسئولیت های خود در نظر بگیریم و از هرگونه سوء استفاده از موقعیت شغلی و تبعیض در تعاملات و ارتباطات کاری و افشای اطلاعات و اسرار سازمانی پرهیز نماییم.
۶. هرگونه انتقاد، اظهارنظر و پیشنهاد از سوی مشتریان و همکاران را مشتاقانه ارج نهاده، انتظارات، توقعات، نیازها و شکایات مشتریان را فرصتهای راهبردی برای بالندگی و بهسازی فرآیندهای درون سازمانی دانسته و از آن در راستای ارتقای خود و شرکت استفاده نماییم.

وب سایت شرکت کارخانجات جامعه

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1214
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir